1. Kennisbank
  2. Account
  3. Aanmelden, account en inloggen

Ik ontvang geen sms

Bijgewerkt op 19 Dec om 08.48 uur

Soms kan het zijn dat de berichten niet direct binnen komen, daar kunnen verschillende oorzaken voor zijn.



Je kunt de volgende stappen doorlopen :


  1. Kijk of je telefoon niet op vliegtuigstand staat.
  2. Kijk of er genoeg geheugen op je telefoon is om sms’jes te ontvangen.
  3. Zet je telefoon uit en na een paar seconden weer aan. (Deze stap is heel belangrijk.)

Helpt dit niet? Probeer dan dit:

  • Verander voor een paar minuten de provider in je netwerkinstellingen.
  • Zet daarna de instellingen terug naar je eigen provider.

Misschien is er ook een storing bij je provider. Je kan dit bekijken op de website: https://allestoringen.nl


Als het nog steeds niet werkt, probeer het dan later nog een keer. Heb je alle stappen geprobeerd, en het werkt nog steeds niet? Dan horen we dat graag van je. Kan je ons dan doorgeven wie je provider is? Wij nemen dan contact op met de dienst die de sms’jes verstuurt. Belangrijk: deze dienst kan alleen helpen als je eerst alle stappen hierboven hebt gedaan.



Maak je gebruik van een iPhone?

Dan kan het zijn dat de sms in de spam-folder is terecht gekomen. 


Je kan de spam-folder op de volgende manier bekijken:

  1. Tik in Berichten op de knop 'Filters' (de drie streepjes rechts bovenin het scherm).
  2. Tik op 'Spam'.
  3. Tik op het bericht dat je wilt bekijken.