1. Kennisbank
  2. Dossier
  3. Dossier

Het dossier in de nieuwe versie van Caren

Bijgewerkt op 26 Sep om 14.38 uur

Het dossier in de nieuwe versie van Caren ziet er anders uit dan je gewend bent. In de nieuwe versie van Caren is het dossier een stuk overzichtelijker ingericht en zijn er een aantal nieuwe functies toegevoegd.


Tabbladen in het dossier

Bovenaan het dossier vind je nu een aantal tabbladen. Laatste activiteit, Vragenlijsten, Plannen en Documenten. In de oude versie van Caren stonden deze kopjes onderaan het dossier. Door ze nu duidelijker in beeld te brengen kun je gemakkelijker bij de juiste informatie uit komen.


Laatste activiteit

Het dossier wordt automatisch geopend in op deze weergave. Op deze pagina zie je alle rapportages in chronologische volgorde. Verder is op deze pagina ook een filter toegevoegd. Zo kun je gemakkelijk een specifieke rapportage terugvinden. Om het filter te gebruiken dien je op de knop Filters te klikken. Deze vind je rechts bovenin het scherm. Selecteer het juiste filter en klik op toepassen


Vragenlijsten

Heeft je zorgorganisatie een vragenlijst met je gedeeld? Dan kun je op het tabblad Vragenlijst klikken. Op deze pagina vind je alle vragenlijsten die met je gedeeld zijn. Het is nu ook duidelijker wie de vragenlijst heeft gedeeld en wat de status is.


Plannen

Op deze pagina vind je alle (zorg)plannen die met je gedeeld zijn. In het overzicht kun je duidelijk zien door wie het (zorg)plan gedeeld is. Open je het (zorg)plan, dan zien je bovenaan de pagina wat de status is.


Documenten

Op deze pagina vind je alle gedeelde documenten. Zo hoef je nu dus niet helemaal naar beneden te scrollen om de documenten te vinden.




Onderstaand is een lijst te vinden met alle kennisbank artikelen die gaan over het dossier in Caren: