Zie je in het hoofdmenu geen informatie bij Dossier? Dat kan vijf oorzaken hebben.
1. De zorgorganisatie deelt geen gegevens
De zorgorganisatie kiest zelf welke informatie ze deelt met Caren. Deelt de organisatie geen gegevens? Dan kun jij ze ook niet zien.
2. Je hebt geen rechten
De zorgorganisatie deelt wel gegevens, maar je ziet niets bij het dossier? Dan heb je waarschijnlijk geen rechten om het dossier te bekijken. De beheerder van het zorgnetwerk bepaalt wie het dossier mag zien.
Meer informatie: Beheerders van de zorgpagina aanpassen of overdragen.
3. Er staan nog geen gegevens in het dossier
Soms heeft de zorgorganisatie nog geen informatie toegevoegd. Dan blijft het dossier leeg. De gegevens verschijnen automatisch zodra de organisatie ze invoert.
4. Je hebt geen koppeling met een zorgorganisatie
Als er geen zorgorganisatie gekoppeld is op de zorgpagina, zullen er geen gegevens zichtbaar op de zorgpagina. Dit kun je controleren onder het kopje Zorgorganisaties.
Om te koppelen met een zorgorganisatie heb je een activatiecode nodig. Een activatiecode kun je via Caren aanvragen. Het volgende artikel legt uit hoe je dit kunt doen: Brief met activatiecode aanvragen
5. Er is geen toestemming gegeven door de beheerder van de pagina
De beheerder van de zorgpagina heeft geen toestemming gegeven, of het toestemmingsformulier is niet ingevuld. Daarom zijn de gegevens en de koppeling met de zorgorganisatie niet overgezet naar Caren. Om te controleren of er een koppeling is kun je kijken onder het kopje Zorgorganisaties.
Om de gegevens weer te kunnen inzien moet je een nieuwe koppeling maken met de zorgorganisatie, hiervoor heb je een activatiecode nodig. Je kunt een activatiecode aanvragen via Caren. Het volgende artikel legt uit hoe je dit kunt doen: Brief met activatiecode aanvragen