Zie je in het hoofdmenu geen informatie bij Dossier? Dat kan vier oorzaken hebben.
1. De zorgorganisatie deelt geen gegevens
De zorgorganisatie kiest zelf welke informatie ze deelt met Caren. Deelt de organisatie geen gegevens? Dan kun jij ze ook niet zien.
2. Je hebt geen toestemming
De zorgorganisatie deelt wel gegevens, maar je ziet niets bij het dossier? Dan heb je waarschijnlijk geen toestemming om het dossier te bekijken. De beheerder van het zorgnetwerk bepaalt wie het dossier mag zien.
Meer informatie: Beheerders van de zorgpagina aanpassen of overdragen.
3. Er staan nog geen gegevens in het dossier
Soms heeft de zorgorganisatie nog geen informatie toegevoegd. Dan blijft het dossier leeg. De gegevens verschijnen automatisch zodra de organisatie ze invoert.
4. Je hebt geen koppeling met een zorgorganisatie
Als er geen zorgorganisatie gekoppeld is op de zorgpagina, zullen er geen gegevens zichtbaar op de zorgpagina. Om te koppelen met een zorgorganisatie heb je een activatiecode nodig. Een activatiecode kun je via Caren aanvragen. Het volgende artikel legt uit hoe je dit kunt doen: Brief met activatiecode aanvragen