1. Kennisbank
  2. Dossier
  3. Dossier

Het dossier in de nieuwe versie van Caren

Bijgewerkt op 25 Nov om 12.12 uur

Het dossier in de nieuwe versie van Caren ziet er anders uit dan voorheen. Het is nu duidelijker, sneller en heeft nieuwe functies.

Tabbladen in het dossier

Bovenaan zie je vier tabbladen: Laatste activiteit, Vragenlijsten, Plannen en Documenten.
In de oude versie stonden deze onderdelen onderaan. Nu staan ze bovenaan, zodat je sneller vindt wat je zoekt.

Overzicht met tabbladen bovenaan in het dossier

Laatste activiteit

Het dossier opent automatisch op Laatste activiteit. Hier zie je alle rapportages op volgorde: nieuwste bovenaan, oudste onderaan.

Wil je snel iets terugvinden? Gebruik het filter rechtsboven: klik op Filters, kies wat je wilt zien en klik op Toepassen.

Voorbeeld filter gebruiken in Laatste activiteit

Vragenlijsten

Heeft de zorgorganisatie een vragenlijst met je gedeeld? Klik dan op Vragenlijsten. Je ziet welke lijsten gedeeld zijn en wie ze heeft gedeeld.

Klik op Bekijk vragenlijst om de inhoud te openen.

Tabblad Vragenlijsten met knop Bekijk vragenlijst

Plannen

Op Plannen zie je alle gedeelde (zorg)plannen. In de lijst staat ook wie het plan heeft gedeeld.

Klik op Bekijk plan om het plan te openen. Bovenaan zie je de status, organisatie, startdatum en einddatum.

Je kunt ook de verschillende plannen bekijken met de doelen en de acties die daarbij horen. Zo heb je in één overzicht inzicht in de voortgang van de zorg.

Voorbeeld detailweergave van een plan

Documenten

Op Documenten vind je alle gedeelde documenten.

Per document zie je:

  • de titel,
  • welke medewerker het heeft gedeeld,
  • van welke zorgorganisatie het komt,
  • de datum en tijd van delen.

Klik op een document om het te openen. Afhankelijk van het bestand kun je het downloaden of direct bekijken in je browser.

Lijst met gedeelde documenten in het dossier

Meer informatie