Voor Caren.nl bieden wij geen telefonische support. Dit heeft verschillende redenen.
We merken dat het lastig is om er via de telefoon achter te komen wat er precies aan de hand is, het is natuurlijk ook niet mogelijk om mee te kijken op het scherm. Een van de grote voordelen van ons digitale hulpvenster is, dat het altijd het goed gespelde e-mailadres meestuurt waarmee je bij Carenzorgt.nl bent aangemeld. Dat stelt ons in staat om uit te zoeken hoe voor jouw account de vork in de steel steekt, voordat we antwoord geven. Op die manier hoeven we niet op elkaar te wachten. Ook hebben we via de e-mail de kans om afbeeldingen mee te sturen of door te verwijzen naar een pagina met uitleg, die je dan op eigen tempo door kunt lezen.
Daarnaast heeft Carenzorgt.nl een grote en diverse groep gebruikers. Op dit moment zijn dat er zo'n 175.000 per week en dat worden er steeds meer. Misschien heb je alleen even een kort vraagje dat inderdaad sneller beantwoord zou zijn via de telefoon, maar dat geldt niet voor iedereen. Allereerst merken we dat veel vragen die bij ons terecht komen eigenlijk vragen zijn die gaan over de afstemming tussen zorgaanbieder en cliënt. Ook zijn er mensen die ons bijvoorbeeld vragen om aan de telefoon te blijven terwijl ze het gehele registratieproces doorlopen, of graag via de telefoon hun hart luchten. Dat is zeker geen schande, maar kost wel veel tijd waarin we ook andere mensen zouden kunnen helpen. Het is daarom onmogelijk om al onze gebruikers telefonisch te woord te staan zolang we onze website kosteloos willen aanbieden. En dat laatste willen we graag blijven doen!
We werken er daarom hard aan om onze veelgestelde vragen constant te verbeteren en aan te vullen. Dit stelt jou als gebruiker in staat om zelf te zoeken naar het antwoord op je vraag, of dit samen met een familielid of bekende te bekijken.
Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat je er dan alsnog niet uit komt, dat is geen probleem! Je kunt dan direct een bericht achterlaten via de knop 'Hulp' en dan te klikken op "contact met ons opnemen". Wanneer je daar een bericht achterlaat, sturen we zo snel mogelijk een reactie terug. We streven er naar om dat nog de volgende werkdag te doen!
Via dit venster kan je meteen een afbeelding meesturen of als je achter een vaste computer of laptop zit direct een printscreen van je scherm mee sturen. Bij het sturen van een printscreen komt er de eerste keer een pop-up waarbij het belangrijk is dat je wel eerst toestemming geeft.
Kortom, wij staan klaar om je vragen te beantwoorden!