Voor Caren bieden we geen telefonische ondersteuning. Daar zijn een paar goede redenen voor.
Waarom geen telefonische hulp?
Via de telefoon is het vaak moeilijk om precies te begrijpen wat er aan de hand is. We kunnen immers niet meekijken op je scherm. Als je via het digitale hulpvenster contact opneemt, wordt automatisch je e-mailadres meegestuurd. Zo kunnen we direct zien met welk account je bent aangemeld en sneller helpen. Daarnaast kunnen we via e-mail schermafbeeldingen meesturen of verwijzen naar uitlegpagina’s die je rustig kunt doorlezen.
Veel gebruikers, veel verschillende vragen
Caren heeft een grote en diverse groep gebruikers — meer dan 175.000 per week, en dat aantal groeit. Sommige mensen hebben een korte vraag die snel beantwoord kan worden, maar anderen vragen ons om bijvoorbeeld het hele registratieproces telefonisch door te nemen. Dat kost veel tijd, waardoor we minder mensen kunnen helpen. Om Caren gratis te kunnen blijven aanbieden, kiezen we ervoor om geen telefonische support te geven.
Hulp via veelgestelde vragen en het hulpvenster
We werken voortdurend aan het verbeteren van onze veelgestelde vragen. Hier kun je zelf het antwoord vinden of samen met een familielid of bekende zoeken.
Lukt het niet om je vraag zelf te beantwoorden? Geen probleem! Klik in Caren op de knop Hulp en daarna op Contact met ons opnemen. Je kunt hier meteen een bericht sturen en, als je wilt, een afbeelding of screenshot meesturen.
We reageren zo snel mogelijk — meestal nog op de volgende werkdag.
We staan altijd klaar om te helpen
Kortom: ook al bieden we geen telefonische support, ons team helpt je graag via e-mail of het hulpvenster.