Caren heeft geen telefonische hulp. We helpen je wél graag via internet.
Hulp via internet
- Lukt inloggen of aanmelden niet?
Klik op Een vraag stellen in het scherm waar je inlogt. Schrijf daar je vraag. Je kunt ook een foto of document meesturen. We proberen je de volgende werkdag te helpen.
- Heb je al een account?
Klik op Hulp nodig in je Caren-account. Schrijf daar je vraag. Je kunt ook een foto of document meesturen. We proberen je de volgende werkdag te helpen.
Met onze handleidingen kun je zelf een antwoord vinden op je vraag. Je kunt dit ook samen met een familielid of vriend bekijken.
Waarom kun je ons niet bellen?
Dat heeft twee redenen:
- Via internet kunnen we beter helpen
Bellen is lastig. We kunnen dan niet op je scherm meekijken. Als je ons online een vraag stuurt, weten we meteen jouw e-mailadres. Dan kunnen we eerst goed kijken wat er aan de hand is. Daarna geven we een duidelijk antwoord. Je kunt ook een foto meesturen. Of wij sturen jou een link naar uitleg die je rustig kunt lezen. - Veel mensen gebruiken Caren
Heel veel mensen gebruiken Caren. Ze hebben allemaal andere vragen. Sommige vragen gaan over de samenwerking met een zorgorganisatie. Daar kunnen wij niet bij helpen. We kunnen niet met iedereen bellen. We willen Caren gratis houden. Daarom helpen we alleen via internet.