Hulp bij Caren
Caren heeft geen telefonische hulp. We helpen je graag via internet.
Hulp via internet
- Lukt inloggen of aanmelden niet?
Klik op Een vraag stellen in het inlogscherm. Schrijf je vraag en voeg eventueel een foto of document toe. We proberen je de volgende werkdag te helpen.

- Heb je al een account?
Klik in je Caren-account op Hulp nodig. Schrijf je vraag en voeg eventueel een foto of document toe. We proberen je de volgende werkdag te helpen.
In onze handleidingen vind je veel antwoorden zelf. Bekijk ze eventueel samen met een familielid of vriend.
Waarom kun je ons niet bellen?
Daar zijn twee redenen voor:
- Online kunnen we beter helpen.
Bellen is lastig, omdat we je scherm niet kunnen zien. Als je online een vraag stelt, zien we meteen je e-mailadres. Zo kunnen we eerst goed onderzoeken wat er aan de hand is en daarna een duidelijk antwoord geven. Je kunt ook een foto meesturen of wij sturen een link met uitleg die je rustig kunt lezen. - Veel mensen gebruiken Caren.
Duizenden mensen gebruiken Caren en stellen veel verschillende vragen. Sommige vragen gaan over de zorgorganisatie, daar kunnen wij niet bij helpen. We willen Caren gratis houden en helpen daarom via internet in plaats van telefonisch.