Wij bieden geen telefonische ondersteuning bij Caren. Wel bieden we uitgebreide digitale ondersteuning.



Digitale ondersteuning

  • Hulp bij inloggen/aanmelden: Via het onderdeel Een vraag stellen in het inlog- en aanmeldscherm kun je jouw vraag eenvoudig digitaal aan ons stellen. Daarbij kun je ook schermafbeeldingen en bijlages meesturen. Wij helpen je dan zo snel mogelijk op weg. We streven er naar om dat nog de volgende werkdag te doen.
     
  • Hulp vanuit het account: Ook vanuit jouw account in Caren.nl zelf kun je jouw vraag eenvoudig digitaal aan ons stellen. Gebruik hiervoor het tabje Hulp nodig. Ook hier kun je schermafbeeldingen en bijlages meesturen. Wij helpen je dan zo snel mogelijk op weg. We streven er naar om dat nog de volgende werkdag te doen.

  • Met onze handleidingen stellen we jou als gebruiker in staat om zelf het antwoord op je vraag te vinden, of dit samen met een familielid of bekende te bekijken.



Waarom biedt Caren geen telefonische ondersteuning?

Hiervoor hebben we twee redenen:


  • Voordelen van digitale ondersteuning - Via de telefoon is het lastig om erachter te komen wat er precies aan de hand is. Wij kunnen niet meekijken op jouw scherm. Via het digitale hulpvenster beschikken wij altijd over jouw goed gespelde e-mailadres, waarmee je bij Caren.nl aangemeld bent. Hiermee kunnen wij het probleem in jouw account onderzoeken, voordat we antwoord geven. Ook biedt onze ondersteuning via e-mail de kans om afbeeldingen mee te sturen of door te verwijzen naar een pagina met uitleg, die je dan op eigen tempo door kunt lezen.
  • Grote en diverse gebruikersgroep - Caren kent een zeer grote en diverse groep gebruikers. De vragen die voorkomen, zijn daardoor ook zeer verschillend van aard. Ook zijn het vaak vragen die te maken hebben met de afstemming tussen zorgaanbieder en cliënt. Hier kunnen wij geen ondersteuning in bieden. Met het oog op deze aspecten ervaren wij het als onhaalbaar om al onze gebruikers telefonisch naar tevredenheid te woord te staan zolang we Caren.nl kosteloos willen aanbieden. En dat laatste willen we graag blijven doen!